Organització

L’associació de Mares i Pares d’alumnes de l’Escola del Mar, la composen tots els pares, mares i tutors d’alumnes de l’escola.

Es regeix pels següents òrgans de govern:

(1) Assemblea General:

Composada per tots els socis que hi assisteixin. L’assemblea escull els membres de la Junta Directiva.

(2) Junta Directiva:

És l’òrgan de representació, gestió i administració de l’Amipa, i actua com a òrgan executiu de l’Assemblea General.
Està formada per 7 socis:

President Pau Campo
Vicepresidenta Àgatha Mur
Tresorer Daniel Herranz
Secretària Mònica Teixidó
Vocals

La Junta Directiva, per assolir millor els objectius de l’Amipa crea grups de treball o comissions formades per socis formin part aquests o no de la Junta Directiva.

3Comentaris

MONICA 10 juny 2016

Bon dia, aquest proper curs 2016-2017 dos dels meus fills comencaran a l’Escola del Mar, faran 3r i P4. En tant que som nous a l’escola, i que no tinc a ningú de referència, havia pensat en la possibilitat de col.laborar amb vosaltres, doncs ho trobo una manera d’integrar-me a l’escola i a la vegada, ajudar en el que pugui. Gràcies.

Amipa 20 juny 2016

Bona tarda Mònica,

Moltes gràcies per a posar-te en contacte amb nosaltres, sempre falten mans a l’AMIPA,estarem encantats de conèixer-te, quan comenci el nou curs t’enviarem un correu perque estiguis al corrent de les reunions que fa mensualment l’associació de mares i pares de l’Escola del Mar, la primera reunió serà a finals de setembre, tot i aixi, a la reunió d’inici de curs, uns quants representants de l’AMIPA us explicaran el funcionament de l’associació, les comissions que hi ha actualment, etc…Aquest mateix dia et pots posar en contacte amb la Comissió de Benvinguda (la Mimi i la Viki).

Gracies i benvinguda!

Amipa 22 juny 2016

Apunta’t a l’agenda: 8 de setembre a les 21.00 primera reunió AMIPA.

Deixar una resposta